ANUNȚURI – 2021
Evaluare Naţională – clasele a II-a, a IV-a si a VI-a
Anul școlar 2022 - 2023
ANUL ȘCOLAR 2021 – 2022
ORDIN nr. 5327 din 29 septembrie 2021 privind aprobarea Calendarului de administrare a evaluărilor naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a în anul şcolar 2021-2022
O R D I N privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale la finalul claselor a II-a, a IV-a si a VI-a
- https://www.edu.ro/sites/default/files/fisiere%20articole/Ordin%20%2B%20Anexa%201_Metodologie_EN.pdf
AN ȘCOLAR 2019-2020
AN ȘCOLAR 2017-2018
- OMEN nr. 4787/30.08.2017 privind aprobarea Calendarului de administrare a evaluărilor naționale la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a în anul școlar 2017-2018
- Metodologia de organizare și desfășurare a Evaluărilor Naționale la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a, aprobată prin OMEN nr. 3051/12.01.2016
OFERTA CDȘ 2023-2024
OMEC 4267_MS 841_2020 privind stabilirea unor măsuri de revenire și combatere a îmbolnăvirilor cu SARS CoV 2 în unitățile de învățământ
OMEC nr. 4266 din 18.05.2020 – pentru punerea în aplicare a măsurilor privind sistemul de învățământ în contextul stării de alertă pe teritoriul României
OMEC pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare și funcționare a unitaților de învățământ preuniversitar (ROFUIP) aprobat prin OMENCȘ nr. 5.079/2016
Înscriere/reînscriere învățământ preșcolar
Pentru anul școlar 2020-2021
Pentru anul școlar 2019-2020
Pentru anul școlar 2018-2019
Hotarare nr. 6 din 09.03.2020 privind aprobarea unor măsuri suplimentare de combatere a noului CORONAVIRUS
Examen de promovare pentru postul de secretar de la treapta profesională III S la treapta profesională II S
Dezbatere viziune ”Educația ne unește”
CONCLUZII DEZBATERE VIZIUNE ”EDUCAȚIA NE UNEȘTE”, 29 MAI 2019, INTERVAL ORAR 13.00 – 15.00:
- Viziunea pune accent pe educația centrată pe elev, dar și pe rolul familiei în educarea și modelarea personalității elevilor.
- Generalizarea programului școală după școală, care impune în schimb crearea condițiilor pentru servirea prânzului în unitatea școlară (cantină/sală de mese), o infrastructură școlară adecvată pentru spații școlare flexibile și învestiții în infrastructură.
- Limitarea elevilor care obțin o medie mai mică de 5 (cinci) la Evaluarea Națională să meargă la liceu și orientarea lor către școlile profesionale;
- Alte aspecte pozitive: obligativitatea învățământului preșcolar; colaborarea profesor – învățător în ciclul primar, existența consilierului de carieră și menținerea școlilor profesionale;
- Multicalificarea cadrelor didactice poate reduce creativitatea, dăruirea;